Вы здесь

Аляксандр Класкоўскі

Кіраўнік аналітычных праектаў інфармацыйнай кампаніі БелаПАН, палітычны аналітык.

Галіны экспертных ведаў: аналітычная журналістыка, інтэрнэт-журналістыка, журналісцкая этыка, жанры, стыль, рэдагаванне матэрыялаў, арганізацыя працы і прафесійны рост журналістаў, СМІ і ўлада, СМІ і грамадства.

Скончыў факультэт журналістыкі Беларускага дзяржаўнага універсітэта ў 1980 годзе. З трэцяга курса (1978 год) пачаў прафесійна працаваць у СМІ.

Быў рэпарцёрам, аглядальнікам, адказным сакратаром, намеснікам рэдактара ў штодзённых газетах. Рэдагаваў моладзевы часопіс “Рабочая смена” (пазнейшая назва — “Парус”), што выдаваўся мільённым накладам, газету “Знамя юности” часоў перабудовы з накладам да 800 тысяч асобнікаў.

На пачатку 1990-х вёў на тэлебачанні жывыя эфіры са старшынём Вярхоўнага савета Беларусі Станіславам Шушкевічам.

Быў адным з распрацоўшчыкаў канцэпцыі і першым галоўным рэдактарам інтэрнэт-газеты Naviny.by, што стала адным з самых папулярных у краіне грамадска-палітычных анлайн-выданняў. Цяпер кіруе аналітычнымі праектамі інфармацыйнай кампаніі БелаПАН.

Піша пераважна палітычную аналітыку, спецыялізуецца на аператыўных каментарах па гарачых пытаннях унутранай і замежнай палітыкі. У ліку профільных тэмаў — дачыненні Беларусі з Расіяй і Еўразвязам.

Пастаянны аўтар Naviny.by, Mediakritika.by. Выступае як каментатар у праграмах беларускай службы “Радыё Свабода”, “Радыё Рацыя”, Польскага радыё, тэлеканала “Белсат”, шэрагу іншых беларускіх і замежных СМІ.

Сябар Беларускай асацыяцыі журналістаў. Лаўрэат прэміі імя Святланы Навумавай 2013 года ў намінацыі “Палітычная аналітыка”.

Цягам шасці гадоў выкладаў курс “Майстар-класы сучаснай журналістыкі” ў Еўрапейскім гуманітарным універсітэце (Вільня). Мае вялікі досвед правядзення трэнінгаў для журналістаў, рэдакцый, прэс-службаў. Аўтар палітычна-біяграфічнай кнігі “Станіслаў Шушкевіч. Пуцявіна лёсу”, дапаможнікаў па журналістыцы.

Магчымыя тэмы семінараў (трэнінгаў, кансультацый):

* Уключай мазгі: як пісаць аналітыку

* Па законах сеціва: як ствараць матэрыялы для інтэрнэт-СМІ

* Як стаць добрым рэпарцёрам

* Інтэрв’ю: сакрэты жанру

* Складнікі моцнага стылю: як пісаць, каб цябе чыталі

* Прэс-служба: як быць з медыямі на адной хвалі

* Журналісцкая этыка эпохі вэбу 2.0: новыя выклікі

* Журналіст у сацыяльных сетках: пошук інфармацыі, прамоцыя публікацый, этыка

 Кантактны e-mail: klaskouski@gmail.com

Оценить материал: распечатать Обсудить в: